پوشش جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان سی و یکم در کافه جشنواره

پوشش جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان سی و یکم در کافه جشنواره

ویژه برنامه اینترنتی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با عنوان «کافه جشنواره» در فضای مجازی، کانال و اینستاگرام جشنواره، سایت آپارات و سایت تماشا هر روز رویدادها و اخبار جشنواره را پوشش می دهد.

کارگردان برنامه اینترنتی «کافه جشنواره» که ویژه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان تولید می شود، گفت: مخاطبان می توانند «کافه جشنواره» را ایام در برگزاری جشنواره در فضاهای مجازی، پایگاه ها، کانال و اینستاگرام جشنواره دنبال کنند.

مهرداد داوری مجری و کارگردان برنامه اینترنتی «کافه جشنواره» درباره جزئیات این برنامه توضیح داد: در کافه جشنواره با عوامل سینما از جمله کارگردان ها و بازیگران فیلم ها به گفت و گو می نشینیم و به واقعیت های سینما و راز های نهفته آن می پردازیم.

وی افزود: تاکنون چهارمین قسمت برنامه را ضبط کرده ایم و هنرمندانی همچون مریم سعادت، جهانبخش سلطانی، پارسیا شکوری بازیگر نوجوان و مهدی باقربیگی مهمان این برنامه بوده اند.

داوری خاطر نشان کرد: این برنامه ۱۰ الی ۳۰ دقیقه ای در فضای مجازی، کانال و اینستاگرام جشنواره، سایت آپارات و سایت تماشا پخش می شود و تاکنون مورد استقبال قرار گرفته است.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد تا ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان در حال برگزاری است.